Saturday, July 2, 2011

minggu nie minggu saket.

minggu nie minggu kesakitan...haha...hr ahad hr 2...aku terbang few meters from motorcycle....gila babi hit kete dr blakang....naseb baek aku terbang cukup tinggi utk badan aku berpusing ke blakang....xda la aku landing atas tar sambil meniarap...tp sblh kiri sme luka...adoi...luka sikit je pon...luka juz pedih2...tp my back my head n my knee....sme saket tp xluka tp bengkak...sampai skang pon belum surut lg...klinik ckp 2gu sminggu lg...d aftershock juz like shit...dmam smpai dua tiga hari...gila lembut gua...lpas 2..smlm member aku call dr tganu...ckp dia xcident...kena langgar ngn moto...naseb bek dia luka cket je...tp lawan dia patah bahu...terbaek...!!!n hari nie...accident juz 'bump' into me again...tgolek dari tangga bukan sesuatu yg sedap...sbb tangga da buat buku lali aku seliuh...skang...i am a perfect cacat...saham jatuh menjunam dalam masa seminggu....minggu nie...minggu saket...skrg sy jadi sayur....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home