Saturday, May 21, 2011

mari mengenali sy....hehe

problem...problem...problem..dr hujung sem nie smpai dkt nk hujung cuti sem nie...problem x putus2...ok..hari ini kita bercerita tentang perasaan aku..haha...mcm bodoh...tp...xpelah....bkn slalu...certain people have their own way in loosen their tension...segala jiwa kacau ada caranya untuk mengurangkan kekacauan jiwa anda...zzzz...sstgh org..suka share problem...sbb katanya itu blh mengurangkan tekanan...tp...yg xbestnye...bila kita ada problem dgn org...pastu kte cte kt org len....contohnye...si A ada masalah dgn si B....pastu si A nie pon crita mslh dkt si C...so...si C nie tw la si B nie mcm mana...walopon xterok sgt masalah...tp si B nie already nampak teruk la pada pandangn si C...agak pening kn kalo korg baca...aku te situasi nie sbb aku byk observe org...sounds like aku nie blagak...tp...xpe la...bkn slalu...tp kalo korg xske...i'm sorry~~~*gaya amir rajalawak yg dh kena singkir sbb xlwak langsung*....sbb 2 aku xske cte masalah kt org...kalo aku ada masalah dgn org aku confront org 2...sbb kalo cte kt org xda guna...lg memburukkan nama org ada la...n seriously...kalo nama aku buruk dlm pandangan certain person....aku rasa aku org paling hina dalam dunia bila jumpa org 2...n i can act normal in front of them...n bila fikir2 balek...aku akn fuck up gila...tp bila pk2 lg aku nie mmg terok pon...i have serious commitment issue...ok...cukup stakat 2 korg tw...aku xsuka share masalah sbb org akn bagi kata peransang,,,,apa peliknye aku nie...org len suka kata peransang tp aku leyh bantai xsuka lak...alasan aku xsuka sbb aku da biasa ckp2 bahasa peransang (betol ke ayat aku nie) kt org...so bila org bg smngt kt aku....xda effect...aku xsuka share masalah dgn org...tp bknnye aku xshare langsung..stakat nie...dalam dunia nie...most of my problems (serious2 probs)...aku share kt dua org je...1/MAK aku...2. *arnab*....yg len...apa2 personal prob pon...aku xkn cite kt org len slaen dua org nie...sbb dlm kpale aku da set jgn suka2 share problem dgn org....sbb mulut org kte susa nk tutup...mane la tw bley spread smpai satu dunia...maybe nie satu lg masalah aku...aku xpcaye org...mcm mana aku nk pcaye kalo org2 skliling aku masing2 tikam blakang masing2...aku jadi paranoid gila...aduih...tp..bagus jugak...hehe....prangai aku yg xpcaye org buat org pcaye kt aku (sounds like blagak lg...i'm sorry...~~~~)...i am happy bila org luah perasaan kt aku..share probs ngn aku...very2 happy la...i am not a guy that able to use words to comfort and manipulate others..sometimes my words are too lame and dull..haha...but seriously...and trust me...i am a good listener...(sounds cocky again...i'm sorry..~~~).....tp..bila pk2 balek....aku rasa maken byk aku simpan dlm hati buat aku jd lg heartless...n i can feel it day by day mmg aku semakin heartless...ok..panjangnye aku tulis....gila mmg...ok..aku da start rasa aku mcm girl2...ciao.haha....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home