Sunday, May 22, 2011

sbb bosan

dikala perasaan bosan menyerang...aku rasa mcm nk menulis...atau lebih logik aku panggil menaip...bosan la kalo da bekurun begadoh cmnie...da la tensen menunggu result nie...tensen ngn keje kt uitm yg aku tinggal cm2 je...kalo koperasi uitm 2 xjalan mmg sbb aku la 2...aku la punca...haish...gila la memang...mati la memang...tinggal lg stahun aku nk abes blaja..pastu siap2 la nk sambung lg dua tahun...2 pon kalo dapat offer...aku tgok senior aku abes diploma terus keje masyuk2 buat aku rasa mcm lpas dip tros nk keje...tp...ada org cakap kt aku kalo laki stakat blaja dip je dia xminat so aku kena reconsider la perancangn aku 2...aku nie da la xcukup pandai...boleh plak terpikir nk blaja lama2...meletup otak habaq kt ang...n kadang2..pkiran bodoh menjengah fikiran..."kalo sy bodoh sy akn ditinggalkan...xda sape nk kt org bodoh..."..haha...biaq p la...buat apa pikiaq...blajaq dlu rajin2 bru pikiaq....mse sblm u aku slalu consider aku lucky sbb even blaja malas2 pon dapat result elok...tp bila da start matrik....watta heck....!!!!hancus bekecai.....maken tua maken terok....i dunno wuts wrong wif me...blaja sparuh mati result xpnah elok...xpe la....keep positive...at least ada usaha...pk2 la...bkak sem baru mcm nk tinggal je club2 sme nie....n aku nk back on memanah n focus memanah je....yg len tanak layan....tp....ckp boleh la...ntah2 bkak sem baru lg active ngn club ada la...bkn tanak tgl bnda 2...tp...club aku xda pelapis la...batch aku (dec 2010)....aku sorg je dlm club aku...so...bila part2 yg ats pada aku da blah...tgl aku sorg...kalo aku blah tgl bdak2 junior yg tgh pning2 lalat lg pasal club nie...ok..mmg syiok la melalut...harap maaf....penulisan nie tidak bertapis lgsg...apa yg aku tpkir trus kuar kt cnie...so...mintak maaf kalo berterabur....aku menaip sbb bosan...sekian...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home