Monday, May 3, 2010

dilemma ka....???

back from study...

**gosok mata**

**berpikir**

adoi..
three days...
and still...
headache ..
serious headache...
di saat nie aku mula rindu utk berdampingan dgn seseorg...
tp xda...
adoi...

**sigh**

aku mula sedar siapa aku...
seseorang yg tiada apa2...
xmungkin mampu memiliki sesiapa...
seseorang yang mudah ditipu...
namun masih bersyukur kerana mudah mengetahui...

**phone berdering**

sembang bla3....

**dua jam kemudian**

baru selesai bercakap dengan kawanku...
yg mudah jatuh cinta dan hilang cinta...
kerap kali di lukai...
berkata dia padaku...
"i fall in love again"...
i ask who...
n he is *tut*...
i noe him...
friend of me...
i start to worry n ask...
"r u sure u wanna b wif him..??"
d answer is "yes"..
i said..
"up 2 u honey...juz make sure u noe about him damn much,...ask ur friends about him first..."
dia tnya lagi...
"kenapa kena tanya kawan...???"
i replied...v
"cuz his friends yg laki spent more time with him more than u...noe him more ...that he share story more than he share wif u...n maybe noe him better than u... "
i noe him..
selalu lepak sama2...
crocs dia...
kaki pempuan dia...
aku tahu...
tapi...
aku x berani nak kata apa...
sbb...
kwn aku pernah cakap...
"even a playboy has his true love.."
aku berpikir dan terus berpikir...
patut ke aku bersuara...???
aku dalam dilemma...
patut ke aku bagitahu kawan aku yg pempuan nie pasal kawan aku yg laki nie...
aku kenal laki 2 lagi lama dr pempuan 2...
maybe kalo aku bgtahu kwn aku yg pmpuan nie sal laki 2 msti kwn laki aku nie xpuas hati ngn aku...
tp nak ke aku tgok kwn aku yang pempuan nie kena men2 lagi...??
for now i just let her go wif her plan...
HER plan to be wif HIM...
dia pernah cakap...
"lelaki pandai bermulut manis.."
aku pun pernah cakap...
"kau pun mudah je terpedaya dengan mulut manis 2.."
dia ada cakap lagi...
perkataan typical yang biasa pempuan guna..
"lelaki semua sama.."
aku pun balas..
"walau kau cakap lelaki semua sama tp u keep fallin in love dengan lelaki2 yang semua sama 2..."
dia tahu...
dia sering jatuh..
tp..
dia xpernah tahu mcm mana untuk tidak jatuh lagi..
aku bimbang...
tapi aku masih dalam dilemma...
aku cuma berharap dia ikut nasihat aku...
nasihat utk selidik mcm mana laki 2...
mana patot aku pilih....
SHE or HE...
atau mungkin aku patut pikir xperlu aku masuk campur hal org...
biar la mereka...
but datz not so me...

**kusut**

**batuk**

**pening bertambah**

**senyum seketika**

she remind me of sumbody...

**capai tuala dan mandi**

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home