Sunday, May 2, 2010

melalut dan mengarut...

aku...xtw nk tulis apa da..hidup x selalu indah....kenapa aku tulis 2...xtw la...

**termenung**














**terpikir dan terkenang**

aku selalu cuba menghiburkan org...
aku suka tengok org gembira...
aku pun suka dengar cerita org...
aku pun suka dengar pendapat org...
kadang2 aku pun suka dengar pendapat org..
tp kadang2 aku terlupa yang apa yang org cakap 2 xselalu betul..
kadang2 dia sengaja tipu utk sembunyi perasaan dia sebenar...
kadang2 dia sengaja tipu sbb nk tutup tembelang dia....
kadang2 dia sengaja tipu sbb dia nk tgok aku nie percaya mcm org bodoh...
kadang2 mungkin aku nie terlalu naif utk percaya apa org ckp....
tp aku xleyh buat apa2 sbb kadang2 aku lupa...
aku lupa yg bkn semua org dalam dunia nie boleh percaya...
lagi2 yang bwu kenal...
tp aku pun xboleh nk marah sape2 sbb aku da tau semua 2 tp i make d same mistake....
n aku xboleh nk marah sape2 sbb aku xtw apa motif utama dia tipu aku....
tp masalahnya walaupun aku maafkan org 2 xBermakna aku lupa apa dia buat...
n kompem aku xkan rasa selesa dgn dia...tp aku nk tunjuk ke rasa xslesa 2..???
msti la x...
aku bersykur sbb sape2 yg tipu aku xkn lama bertahan penipuan dia...
sbb,...
aku pun xtahu...
tp mungkin sbb aku nie cuma bernasib baik...
atau mmg sbb sifat aku yg sentiasa nk tahu dan tahu macam mana nk tahu semua 2...
wahai dikau..
tolong jangan berselindung dengan aku lg n kalau xnk bg tahu juz say "i cant tell u..."
ok la...
moga ko bahagia dengan dia yang kau pilih....
:D


**melompat ke katil**

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home